Vásárlási feltételek

A MEGRENDELÉS MENETE

1. Webáruház közel 200 féle terméket kínál Önöknek. A táplálékkiegészítők, vitaminok és egyéb termékek választéka változik. A termékek kategóriákra vannak osztva. Ezt a tagozódást Ön rögtön a webshop főoldalán láthatja a ‘Minden termék’ szóra kattintva.

2. Ezután a kategória kiválasztás után a kategórián belül – mint pl.: táplálékkiegészítők – megjelennek az adott kategóriába tartozó termékek. Az egyes termékek nevére vagy képére rákattintva megjelenik a termék részletes leírása. Jobb oldalon a  ‘Kiszerelés’ kifejezés mellett a lenyíló ablakból ‘Válassz egy lehetőséget…’ mondat melletti háromszöggel jelölt gombra kattintva lenyílnak az elérhető kiszerelések, majd a kiszerelés kiválasztása után látható lesz annak az ára. Áraink bruttó árak. A képernyő bal felén lévő főcsoport-kategóriákra vagy a “Vissza” gombra kattintva léphet vissza egy szintet, illetve átválthat más termékkategóriára.

3. A vásárláshoz nem szükséges regisztrálnia. Ha azonban rendszeresen vásárol, akkor érdemes, mivel a honlap csak a regisztrált vásárlók kedvezményét kezeli (tehát ha nem regisztrált vásárló ugyan, de törzsvásárlói kedvezménye van, a kedvezményt a rendelést követő visszaigazoló emailben nem fogja még látni, csak a számlán). Vállalkozások számára számlát csak az érvényes adószám feltüntetésével tudunk kiállítani, ezért kérjük az adószámukat minden esetben szíveskedjenek elküldeni számunkra, legjobb ha rendeléskor a megjegyzés rovatba írják be.

Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, úgy a kiszerelés kiválasztása után a “Kosárba rakom” gomb mellett a +/- jellel vagy a keretbe írt számmal tudja megadni a megvásárolni kívánt darabszámot. A “Kosárba rakom” gombra kattintva a termék bekerül az Ön kosarába. Minden terméknél kiválaszthatja a kívánt kiszerelési méretet és a darabszámot. A termék belekerül az Ön kosarába és láthatja milyen értékben rendelt. Mielőtt elküldené a rendelését ellenőrizni tudja a kosara tartalmát, valamint itt még módosíthat a kosárba tett mennyiségeken. Ha valamelyik tétel mennyiségét módosítani szeretné, azt a +/- jellel vagy a keretbe írt számmal tudja megtenni, majd kattintson a ‘Kosár frissítése’ gombra. Ha valamelyik tételt törölni kívánja, akkor  0-t írjon be a mennyiséghez, majd kattintson a ‘Kosár frissítése’ gombra.

4. A “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jut el számlázási és szállítási cím megadásához. Elküldés előtt kérjük pontosan kitölteni a név, szállítási cím, telefonszám (lehetőleg olyan mobiltelefonszám, amin napközben is elérhető a számára futár is) és e-mail cím rovatokat. Kiválaszthatja, hogy utánvéttel vagy banki átutalással szeretne fizetni. A ‘ négyzet kijelölésével jelzi felénk azt, hogy a számlát papíron, nyomtatott formában a csomagban szeretné megkapni. Amennyiben ezt nem jelöli be, akkor a számlát PDF formátumban emailben küldjük el az Ön által megadott email címre.
A Megjegyzés rovatban Ön megjegyzést is tehet a címzéssel vagy kiszállítással kapcsolatban. (Ennek részletes szabálya a “Vásárlási feltételek” alatt található). A Megrendelés elküldése előtt az ‘ ‘ négyzet kijelölésével  Ön jelzi, hogy a ‘Vásárlási feltételek‘ az ‘Általános Szerződési Feltételek‘ és ‘Adatkezelési Nyilatkozat’-okat elfogadja. A Megrendelés elküldése gomb megnyomása után a rendelés megérkezik hozzánk, Önök automatikusan továbblépnek a ‘Pénztár’ oldalra, ahol látnak egy összesítőt a rendelésről annak minden adatával. A honlapról kapnak egy automatikus visszaigazoló emailt, majd a rendelés feldolgozása után mi is visszaigazoljuk Önöknek a rendelést, a törzsvásárlói kedvezmények illetve a szállítási költségek utáni, a pontos fizetendő összeg feltüntetésével, az Ön által megadott email címre küldött visszaigazolással.

Az Ab-Original Kft Webáruházában történt rendeléssel minden Vevő kijelenti, hogy elfogadja jelen általános szerződési feltételeket, illetve tisztában van a rendelés menetével, amely jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi.

Minden megrendelés e-mailen visszaigazolásra kerül. Előfordulhat telefonon történő utólagos egyeztetés is. Ha a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb negyvennyolc órán belül nem érkezik meg a Vevőhöz, a Vevő mentesül a szerződéses kötelezettségei alól. A csomagok feladása futárszolgálati cég útján kerül kiszállításra a lehető legrövidebb időn belül. A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, ha a Vevő a személyes adatok oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az Ab-Original Kft felelősséget nem vállal.

A kiszállítást megelőzően a Ab-Original Kft értesítést küld a Vevőnek a feladás időpontjáról. A Vevő felelőssége gondoskodni arról, hogy az e-mailben közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

5. A megrendelt termékeket folyamatosan postázzuk az Önök részére. Általában a 14 óráig beérkező rendeléseket az adott munkanapon postázzuk az Önök számára és 1-2 munkanapon meg is érkezik az Önök által megadott szállítási címre.

SZÁMLA ÉS FIZETÉS

6.1 Az Ab-Original Kft a Vevő által megadott adatok felhasználásával minden Vevőnek számlát állít ki, amelyet a megrendelőnek elküld.

6.2. A számlát utólag módosítani nem áll módunkban.

6.3. Minimális rendelési érték: 5000,-Ft.

6.4. Rendelést csak a visszaigazolást követően a fizetési határidőig teljesített banki átutalás esetén tudunk teljesíteni. Amennyiben a visszaigazoláson feltüntetett fizetési határidőig, illetve a felszólítást követő három napon belül nem érkezik meg az átutalás, a megrendelés automatikusan törlésre kerül.

6.5 Fizetés banki átutalással, utánvéttel vagy bankkártyás fizetéssel történhet.

Banki átutalás esetén a csomagot az ellenérték bankszámlánkra érkezése után küldjük az Ön címére. A rendelés feldolgozása után emailben elküldjük Önöknek a számla másolatát PDF formátumban, amely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat és az utalandó pontos összeget.
Bankszámlaszám: Unicredit Bank (HUF):  10918001-00000110-92090006
AMENNYIBEN BANKI ÁTUTALÁSSAL KÉRTE A SZÁLLÍTÁST, SZÍVESKEDJEN A MEGRENDELÉS ÉRTÉKÉT A VISSZAIGAZOLÁSON MEGJELÖLT FIZETÉSI HATÁRIDŐIG ÁTUTALNI A BANKSZÁMLASZÁMUNKRA. A megrendelt termékeket az ellenérték bankszámlánkra érkezése után küldjük az Ön címére.

6.6 Egyszerű és kényelmes utánvétfizetés esetén vagy készpénzzel fizethet a futárnak vagy elérhető bankterminálon amely bármelyik szerződött futárcég partnerünknél a futárnál van. Ilyenkor az átvevő bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül . 

6.7 A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

KISZÁLLÍTÁS

7. A feladási értesítést a feladás napján is kiküldünk a megrendelésben megadott email címre. Ez tartalmazza a csomag számát is, így annak megadásával Ön a csomagja státuszát is figyelemmel tudja kísérni a Magyar Posta www.mpl.hu vagy az MPL ügyfélszolgálatán: 06 40 313 233, illetve a GLS esetében a www.gls-hungary.com vagy a Sprinter esetében a www.sprinter.hu oldalán. Természetesen, szükség esetén mi is szívesen segítünk, szükség esetén forduljanak hozzánk emailben vagy telefonon.

A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Amennyiben az első kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a futárszolgálat –a értesítést hagy és felveszi a Vevővel az általa a megrendelésben megadott telefonszámon a kapcsolatot és egy egyeztetett időpontban újból kiszállítja a csomagot. Ezen túlmenő újbóli kézbesítést az Ab-Original Kft csak a sikertelen kézbesítés miatt felmerülő összes költség megfizetése után kísérli meg. A futárszolgálat a csomagot a Vevő által megadott szállítási címre szállítja ki munkaidőben 8-16 óra között.

8. A csomagokat a gyors és megbízható GLS, Sprinter  vagy MPL kiszállításában küldjük Önöknek, amely a csomagot a feladástól számított 24-48 órán belül, az Ön által megadott címre szállítja ki munkaidőben 8-17 óra között. Kérem, olyan címet adjon meg, ahol fenti időben a csomagot Ön, családtagja vagy megbízottja át tudja venni. Ha az első kézbesítés nem sikeres, a futárszolgálat munkatársa értesítőt hagy hátra és jellemzően a következő munkanapon újból kiszállítja a csomagot. Amennyiben ez sem sikerül, akkor az MPL az Önhöz legközelebbi postán helyezi el a csomagot ahol 5 munkanapon át lehet átvenni. (Sajnos azt követően visszaküldik hozzánk. FONTOS: A csomag újbóli kézbesítése esetén mindenképp felszámítjuk a csomagküldés és utánvétel költségét!)
Az MPL szolgáltatásában lehetőség van a ‘Postán maradó’ kézbesítést is választani, ezt kérjük megjegyzésben szíveskedjen jelölni a rendelés leadásakor.

9. Megrendelés lemondásának módja és feltételei, elállás jogának ismertetése a 45/2014 (II.26) Korm. rendelet szerint történhet.

10. Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei az EU 524/2013 rendelet szerint ( https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false )

10.1. Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:
a reklamáció benyújtásának módja és feltételei: a 06 30 9796 578 telefonszámon vagy az info@lovitamin.hu email címen.
az áru visszavét jogcímei és lehetőségei, az árucsere módja és feltételei, a kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei: Reklamáció vagy árucsere esetén, kérjük hívja a 06 30 9796 578 telefonszámot, vagy értesítsen minket emailben az info@lovitamin.hu címen. Felhívjuk figyelmüket, hogy csak sértetlen, ép, csomagolásával együtt visszaküldött árut áll módunkban visszavenni. Bővebb információért, kérjük tekintse meg az Általános Szerződési Feltételek ide vonatkozó részét.

11. Az Ön személyes adatainak védelme az Ab-Original Kft és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 1992. évi LXIII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

GARANCIA, SZAVATOSSÁG:

12.1. Minden áru első osztályú.

12.2. Az Eladó az általa eladott áruk állagára, azok jellegénél fogva- szavatosságot csak a csomag kikézbesítéséig vállal. Az Eladó nem vállal garanciát a helytelen tárolás vagy alkalmazás miatt bekövetkező káreseményekért. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet az Eladóval szemben.

12.3. Az Eladó szavatossági felelősségére a Ptk.-ban és a 17/1999. (II.5.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

12.4 Az Eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan nem az oldalon feltüntetett minőséget képviselik.

A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

13.1 A Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét kizárólag e-mailen jelezheti. A határidőben történő elállás esetén a Vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

13.2 A forgalmazott áruk jellegéből adódóan a Vevő a kiszállítást követően a szerződéstől nem állhat el.

13.3 Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@lovitamin.hu címen, valamint a 06-30-9796 578 telefonszámon.

A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

14.1. Az Ab-Original Kft Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

14.2. Az Ab-Original Kft semmilyen módon nem felelős az alább – nem kimerítően – felsorolt pontokban foglaltak okok miatt felmerülő károkért, bármilyen okból is következtek azok be:

-Az Interneten küldött és/ vagy fogadott bármilyen adat harmadik (illetéktelen) személy által történő megismerése, azokkal való visszaélése.

-Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza vagy késlelteti a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.

-Bármilyen, a kommunikációs vonalakon vagy vételi eszközben történő meghibásodás.

-Bármilyen adat elvesztése.

-Bármely szoftver nem megfelelő működése.

-Bármilyen programhiba, szokatlan esemény vagy technikai hiba következményei.

14.3. A megrendelés elküldését követő árváltoztatás nem érinti a szerződésben meghatározott vételárat.

14.4. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor az online megtalálható az Ab-Original Kft web áruházában. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A módosítás a folyamatban lévő megrendelésekre nem érvényes.

14.5. Az Ab-Original Kft nem vállal felelősséget semmilyen, az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárért. Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a jelen általános szerződési feltételek tárgyát képező áru, emberi fogyasztásra NEM ALKALMAS, kizárólag a megjelölt állatfajok számára használhatóak fel. Az emberi szervezetre esetleges jelleggel ártalmas termékek volta miatt kérjük a Vevőket, hogy gyermekek, illetve illetéktelenek (pl. idős személyek, szellemi képességekben korlátozottak, állatok, stb.) elől gondosan zárják el, hozzáférésüket akadályozzák meg. Vevő jelen kötelezettség megszegéséből eredő károkért az Ab-Original Kft felelősséget nem vállal és felelősségre nem vonható.

14.6. Az Ab-Original Kft szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait – a jogszabályok által nyújtott kereteken belül – bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét.

IRÁNYADÓ JOG

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar hatályos jogszabályok az irányadók.

 

Egyéb:

MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK: 5000,-Ft.

A termékek ára nem tartalmazza a szállítási költséget.

25.000,- Ft rendelési érték felett átvállaljuk a szállítási költséget, amennyiben a csomag a súlya nem haladja meg a 30 kg-t.

Amennyiben a csomag súlya több, mint 30 kg, úgy szállítási költség is fizetendő csomagonként, még ha a rendelés értéke a 25.000,- Ft-ot meg is haladja. A bruttó fuvarköltség 1550,- Ft egy csomagra. Egy csomag súlya maximum 30 kg lehet. Amennyiben 30 kg feletti összsúlyú csomagot rendel, azt kénytelenek vagyunk több dobozba csomagolni, egy csomag tartalma nem lehet ennél a tömegnél magasabb. Tehát 30 kg felett a rendelt termékeket több csomagban szállítjuk, és a bruttó fuvarköltség minden egyes maximum 30 kg súlyú csomagra fizetendő.

A szénapellet és lucernapellet termékek nem tartoznak a törzsvásárlói kedvezményes termékek körébe.

Az istállószőnyeg magyar gyártmányú, vagy rendelésre gyártva, vagy külső raktárból szállítjuk megrendelőinknek,  ezért erre a termékre sem érvényesek a törzsvásárlói kedvezmények és az ingyenes szállítás sem. A szállítás díja a megrendelést követően kerül ajánlásra.

TÖRZSVÁSÁRLÓI KEDVEZMÉNY RENDSZER – (Hatályba lépés ideje: 2014.12.13):

Azon vásárlóinknak, akik webáruházunkban túllépték a bruttó 50.000,- Ft feletti értéket vásárlásaik során, további vásárlásaikra 5% törzsvásárlói kedvezményt adunk.

Ha bruttó 100.000,- Ft feletti értékben vásárolnak vagy vásároltak már webáruházunkban, további vásárlásaikra 10% törzsvásárlói kedvezményt adunk, és ha vásárlásaik összege túllépi a bruttó 150.000,- Ft értéket, akkor további vásárlásaikra 15% törzsvásárlói kedvezményt adunk.

Amennyiben regisztrált vásárló, a honlap kezeli az egyedi kedvezményeket, és a rendelése végén feltünteti a kedvezmény összegét. Ha vendégként vásárol a honlapon, akkor ez a kedvezmény csak a számla végösszegében jelentkezik, ezért a banki átutalás előtt kérjük várja meg amíg a számla pdf példányát emailben elküldjük Önnek.

A törzsvásárlói kedvezmény azonnal életbe lép, ha vásárlásainak összege elérte az adott értékhatárt.